رفتن به محتوای اصلی
مشاوره رایگان 07633118
حـسابداری اتوماتیک

یکی از اساسی ترین ارکان مدیریت یک مطب و یا کلنیک، مدیریت امور مالی و حسابدرای آن مرکز می باشد. در سیستم ثبت دفتری، حسابداری یکی از کارهای بسیار زمانبر و مشکل است ، و به علت خطاهای انسانی اعتماد کاملی نیز به این روش نمی باشد. همچنین در این روش بستر سوء استفاده افراد سود جو نیز وجود دارد و روش امنی نیست.

نرم افزار همیارطب روش بسیار دقیق و جامع ای را برای حسابداری یک مطب یا کلنیک ارائه نموده است، که در عین گستردگی، رابط کاربری بسیار ساده ای دارد. بصورتی که یک فرد عادی می توانند مانند یک حسابدار قوی تمام امور حسابداری آن مرکز را اداره نماید.

از جمله این امکانات عبارتند از :

سند زدن اتوماتیک

تنظیم اسناد حسابداری یکی از مشکل ترین بخش های حسابداری یک مرکز است. نرم افزار همیارطب رابط کاربری را از این بخش جدا نموده و این اسناد را بصورت اتوماتیک تولید می کند.

محاسبه اتوماتیک سهم افراد مختلف

در یک مطب یا کلینیک افراد هستند که بصورت درصدی و یا سهامی با مرکز کار می کنند. از جمله سهامداران مطب که سهم آنها از سود نهایی باید محاسبه گردد، پزشکان و دستیارانی که سهم آنها از ارائه خدماتی که می دهند باید محاسبه گردد و … سهم این افراد در نرم افزار همیار طب قابل تعریف است و نرم افزار سهم آنها را بصورت خودکار محاسبه می کند.

ثبت انتقال وجوه نقد بین افراد

در این بخش اطلاعاتی شامل مشخصات شناسنامه ای ، شماره تماس و آدرس ، مشخصات دفترچه بیمه ، عکس پرسنلی و … ثبت می گردد.

ثبت انتقال وجوه نقد بین افراد

در این بخش براحتی با مشخص کردن پرداخت کننده و دریافت کننده وجه و مبلغ انتقال، عملیات ثبت می گردد. این انتقال می تواند بصورت نقد، پرداخت از طریق کارت خوان و یا حواله کرد به حساب باشد.

ثبت پرداخت اقساطی بیماران

در برخی مراکز درمانی مبلغ درمان را در چند نوبت از بیماران دریافت مینمایند. در نرم افزار همیارطب امکانات بسیار خوبی برای مدیریت و حسابرسی این افراد در نظر گرفته شده است.

ثبت چکهای صادره

مدیریت چک های صادره از حسابهای بانکی مختلف امکان دیگری است که نرم افزار همیارطب در اختیار شما قرار می دهد. نرم افزار قابلیت هشدار دادن تاریخ وصول چک ها را نیز دارد.

ثبت چکهای دریافتی

مدیریت چکهایی که از بیماران و یا افراد مختلف دریافت می شود نیز یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار است، همچنین نرم افزار تاریخ وصول چک ها را نیز به کاربر یادآوری می کند.

گزارشات دقیق

مهمترین بخش حسابداری گرفتن گزارشات کاربردی و صحیح از آن است. نرم افزار همیار طب امکان گزارشگیری جزء به جزء و کلی از تک تک عوامل مطب را در اختیار کاربر قرار می دهد.

برگشت به بالا