رفتن به محتوای اصلی
مشاوره رایگان 07633118
دلایل نیاز به نرم افزار مدیریت مطب و درمانگاه
نرم افزار مطب

دلایل نیاز به نرم افزار مدیریت مطب و درمانگاه

نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک همیارطب نرم افزاری است که بصورت اختصاصی جهت نوبت دهی یک مطب ،  درمانگاه یا کلینیک ،  دندانپزشکی ، چشم پزشکی ، اطفال ، تغذیه و حتی طب سنتی طراحی شده است.

دلایلی که چرا به نرم افزار مدیریت مطب و درمانگاه نیاز داریم

۱- نداشتن حافظه قوی

یک نرم افزار مدیریت می تواند اطلاعات هزاران بیمار را ذخیره و مدیریت کند.

۲- غیر متمرکز بودن اطلاعات تماس بیماران

نرم افزار همیارطب اطلاعات بیماران را در یک مکان مرکزی نگهداری می کند و به آسانی بروز می شوند.

۳- نیاز داشتن به گزارشات در نرم افزار

گزارشات برای موفقیت و رشد یک درمانگاه پزشکی حیاتی هستند.

۴- وضعیت های مهم مطب یا درمانگاه

نرم افزار مدیریت مطب و درمانگاه کمک می کند تا تمامی وضعیت های کارکنان، پزشکان، صندوق ها، بیمارن و… ملاحظه شوند و بتوان آنها را بروز کرد.

۵- مهم بودن تاریخ در مدیریت 

توسط نرم افزار مدیریت مطب و درمانگاه می توانید به عقب برگردید و ببینید در تاریخ های مورد نظرتان چه رخ داده است.

مثلا چه بیماری در چه تاریخی مراجعه کرده، چقدر پرداخت کرده، منشی چه کسی بوده، پزشک چه کسی بوده، صندوقدار چه کسی بوده و…

۶- رقابت به کسب و کار شما کمک می کند

نرم افزار مدیریت باعث می شود که بین کارمندان رقابت بوجود آید. کارهای کارمندان با یکدیگر مقایسه شود و با رقابت بوجود آمده به کسب و کار کمک خواهد شد و راحت تر به اهداف پیشرفت مطب و درمانگاه  می رسید.

بیشتر بخوانید  کاربرد سامانه پیامکی جهت مدیریت بهتر مراکز درمانی و مطب های پزشکی

۷- هرگز اطلاعات را از دست ندهید

نرم افزاری برای مدیریت مطب و درمانگاه  شما این امکان را فراهم می نماید که از اطلاعات خود محافظت کنید البته با بکاپ گیری اطلاعات، هرگز اطلاعات بیماران یا کارکنان خود را از دست نمی دهید.

۸- پیش گویی کردن در مورد آینده

فقط  یک راه برای پیش گویی در مورد آینده وجود دارد و آن هم نرم افزاری جامع و کارآمد مدیریت مطب و درمانگاه است. یک نرم افزار مدیریت خوب قادر است با توجه به آنچه که در گذشته روی داده بتوانیم پیش بینی قابل قبولی در مورد آینده داشته باشیم.

۹- پیگیری وظایف

توسط یک نرم افزار مدیریت خوب شما می توانید که پیگیری خوب و دقیقی بر روی تمامی وظایف داشته باشید و همچنین وظایف را به بیماران، پزشکان یا کارمنان مربوطه مرتبط سازید.

۱۰- سازماندهی

کلید اصلی یک مدیریت موفق، سازماندهی می باشد. سازماندهی به کمک نرم افزار مدیریتی بصورت شگفت انگیزی به مدیریت شما کمک می کند.

۱۱-حسابداری

بدون شک حسابداری یک مطب یا درمانگاه همیشه یکی از مشکلات مدیریت بوده است و همیشه به یک گزارش حسابداری روشن و مشخص نیاز بوده است.

نرم افزار همیارطب علاوه بر مدیریت حسابداری شما را به صورت اتوماتیک انجام می دهد.

۱۲-انبارداری

حتی یک مطب ساده هم وسایل مصرفی دارد و مدیریت آن نیاز به بخشی مهم در نرم افزار به نام انبارداری دارد.

در یک درمانگاه که قطعا انبارداری یکی از وظابف مهم مدیریتی است. در قسمت انبارداری نرم افزار ما هر چیزی که وارد شود یا خارج شود با تمامی جزییات ممکن ذخیره می گردد و میتوان در دوره های زمانی مختلف گزارش تمامی مواد و اجناس را کنترل کنید.

بیشتر بخوانید  نرم افزار مدیریت مطب و دلایل نیاز پزشکان به این نرم افزار

۱۳-تقسیم وظایف

تقسیم کارها در نرم افزار و ثبت و ذخیره هر فعالیت توسط هر کارمند یا پزشک خودبخود باعث تقسیم وظایف هوشمند می شود و قطعا این تقسیم وظایف باعث هماهنگی و مدیریت ساده تر مطب یا درمانگاه می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

برگشت به بالا