نرم افزار کلینیک همیارطب

 نرم افزار کلینیک همیار طب یکی از جامع ترین نرم افزار های مدیریت کلینیک است که با تجربه کاربری آسان طراحی شده است.

همیارطب با بررسی و شناخت از تمامی دغدغه هاو نیاز های مدیریان کلینیک ها و درمانگاه ها ، نرم افزار مدیریت کلینیک را طراحی و اجرا کرده است.

در این نسخه از نرم افزار تمام امکانات جهت مدیریت یک مجموعه پزشکی موجود است. امکاناتی مانند محاسبه اتوماتیک سهم پزشکان، سهم دستیاران، پرستاران (Per Case). گزارشگیری از لیست های بیمه، بیمه های تکمیلی، صدور فیش حقوق پرسنل و…

نرم افزار مطب همیارطب

پرونده پزشکی

ایجاد پرونده پزشکی بیمار برای انواع تخصص های پزشکی و انواع بیماری

نوبتدهی

رزرو وقت بیماران

حـسابداری کلینیک

مدیریت امور مالی و حسابداری کلینیک

گزارشات

ایجاد گزارش لیست پذیرش ها ، ایجاد گزارش موجودی انبار و ...

انبـارداری

ثبت فاکتور های خرید، انبارداری اتوماتیک، گزارش موجودی انبار و ...

قابلیت های نرم افزار کلینیک همیارطب

بلاگ

وظایف پرستار ان در کلینیک

پرستاران وظایف زیادی از جمله مراقبت از بیماران ، برقراری ارتباط با پزشکان ، تجویز دارو و بررسی علائم حیاتی را بر عهده دارند. پرستاران

برگشت به بالا