برندسازی شخصی(پرسونال برندینگ) در پزشکی چیست؟

برندسازی شخصی(پرسونال برندینگ) در پزشکی چیست؟

برندسازی شخصی(پرسونال برندینگ) در پزشکی

همه ما امروز پزشکانی را می شناسیم که بسیار توانمد و ماهر بوده اما کمتر کسی آنها را می شناسد. همین امر نشان می دهد که در عرصه جدید داشتن تخصص و مهارت به کافی نیست و پزشکان باید توجه ویژه ایی به برندینگ شخصی خود یا پرسونال برندینگ خود انجام دهند.

 

برندسازی شخصی

 

پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی چیست؟

زمانی که ما محصول و یا خدماتی را نیاز داریم ناخودآگاه محصولاتی که برند هستن به ذهن ما می آید همین امر نشان می دهد که چقدر برند سازی در جذب مشتری قدرتمند می باشد. پرسونال برندینگ پزشکان هم به همین صورت است. زمانی که بیماران ذهنیت خوبی ازپزشک داشته باشد کم کم باعث شهرت پزشک می شود.

پزشکانی که دارای پرسونال برندینگ قوی هستند هیچ نیازی به تبلیغات نداشته و همیشه مطب آنها دارای بیماران زیادی هستند.

اهمیت برندسازی شخصی برای پزشکان

با برندسازی شخصی باعث می شود که فرصت های بیشتری متناسب با مهارت های شما برایتان پیش بیاید. برندسازی باعث می شود شناخت بهتری نسبت به خودتان داشته باشید نقاط قوت خود را بشناسید و روی نقاط ضعف خود برنامه ریزی کنید. به مرور در حوزه شخصی خود شناخته شده شوید و پیشنهاد و ارتباطات ارزشمندی را دریافت کنید.

برند سازی شخصی باعث می شود که نحوه ظاهر شدن در دنیا بیرون است. برند یک پزشک می تواند شخصیت و رفتار ومنش او باشد که به آن اعتقاد دارد و همه این موارد را در شغل، ارتباز با بیمار و … به کار می برد..

 

برندسازی شخصی

 

فرق برندسازی شخصی و شهرت

پرسونال برندینگ پزشک، آن چیزی است که در مورد خود بیان می کند. در برندینگ شخصی پزشک باید نشان دهیم که دارای چه ویژگی و مهارت و تخصصی هستیم و آنها را در رزومه نشان می دهد اما شهرت چیزی است که دیگران در مورد شما می گویند. پرسنونال برندینگ تحت کنترل شماست اما وقتی شهرت داشته باشید کنترل آنچه که در مورد شما می گویند سخت است.

بیشتر بخوانید  پزشکان موفق چه ویژگی دارند؟

دیدگاهتان را بنویسید

برگشت به بالا